Rahsia penguatkuasa agensi Anti Dadah jana pendapatan lumayan

Sudahkah anda menyertai bisnes ToneExcel, kalau sudah tahniah, anda sudah membeli tiket untuk memulakan satu peluang baru mencari rezeki didalam dunia yang semakin menekan dari segala segi.


 Rahsia penguatkuasa agensi Anti Dadah jana pendapatan lumayan
Kalau belum? Apa yang menyebabkan anda masih bertangguh lagi?
Adakah kerana modal RM90 yang menyebabkan anda terbantut untuk memulakan bisnes ini? Kalau ia, saya nak tanya apakah bisnes yang anda boleh lakukan dengan bermodalkan RM90.

 

Adakah kerana anda rasa terlalu sayang talian lama anda, sehingga sukar untuk berpisah.
Saya nak pesan kepada anda, setiap 21hb, kami akan pergi ke bank untuk lihat komsiyen yang kami perolehi, lepas itu dengan gumbiranya, ada yang terus keluarkan duit untuk berbelanja barang dapur, bayar duit kereta, bayar duit rumah. Secara asasnya, bayaran kereta, rumah dan duit dapur dibayar dengan bisnes simkad toneexcel ini, duit gaji sekarang sering tak terusik lagi, dah boleh menyimpan dan menambung untuk masa depan. Adakah pengguna Maxis, Celcom, Digi, Umobile, Altel akan berkejar ke bank 21hb untuk lihat berapa yang kompany tu bagi kedalam akaun anda.


 Cuba lihat perbezaan gambar diatas, berapa banyak keuntungan yang mereka perolehi atas hasil sumbangan anda. Mereka dapat untung, anda dapat apa? Dapat free call pada hari jadi anda? Sudahkah anda kira berapa banyak sumbangan anda dan ahli keluarga didalam keuntungan tersebut.
 

Manakala ToneExcel, kemudian hari anda boleh tanya berapa daripada RM10,000,000.00 yang diberikan kepada pengguna simkad toneexcel adalah milik anda.
 

Jadi amat hairan, sekiranya masih ada orang yang tak mahu join venture dengan saya untuk buat bisnes toneexcel ini.
Ada juga yang kata saya tak pandai cari orang. Nah, sistem Hasil100fb.com sudah saya sediakan untuk anda buat marketing, tak payah keluar rumah cari orang sana sini. Apa lagi alasan anda untuk tak mahu join toneexcel ini?

 

Saya tak mahu join bisnes ini kerana ianya hanya mengkayakan orang atas saja. Apa bukti? Pengguna simkad lain mengkayakan orang atas tak pa. Apa buktinya? Tu, keratan akbar yang sya berikan diatas tadi. Anda mengkayakan Maxis, Celcom, Digi tak apa. Kalau dalam toneexcel ini, pakai simkad toneexcel dan promote orang lain, saya akan dapat duit. 

Apa buktinya? Pertama, tu keratan akhbar diatas, kedua, kami semua tiap2 bulan dapat duit dalam lingkungan RM10juta jumlah keseluruhannya setiap bulan.
 

Saya sebagai bapa la contohnya, saya akan pastikan anak2 semua pakai simkad toneexcel. Sebab bila mereka topup, saya sebagai orang atas dapat duit sikit. Kalau mereka kata tak mahu mengkayakan orang atas, jawapnya kena tujahlah kepala tu. Dahlah ayah kamu ni yang bagi duit utk topup, kamu pulak kata tak mahu kayakan orang atas, memang cari pasal.
 

Jadi sertai bisnes toneexcel ini, sekarang juga, dan mula mencipta gaji kedua untuk anda.
Macamana nak join bisnes ini? Beli simkad toneexcel terlebih dahulu.
Baca dan fahamkan website ini, semua arahan ada didalam website tersebut, bermula macamana anda nak beli simkad toneexcel ini, mulakan sekarang:


http://hasil100fb.com


Testimoni rakan kita yang berjaya di ToneExcel

Nama saya Sulaiman bin Ismail, dah bekerluarga mempunyai seorang anak. Sekarang ini saya tinggal di Kota Kinabalu, Sabah.
Dulu saya bekerja sebagai penguatkuasa di agensi Anti Dadah Kebangsaan, di Kementerian Dalam Negeri selama 6 tahun. Ketika itu gaji pokok saya adalah RM2,100 sebulan.


 Rahsia penguatkuasa agensi Anti Dadah jana pendapatan lumayan
Saya memulakan bisnes ToneExcel ini pada 16 Julai 2012, lebih kurang 2 tahun 11 bulan (sehingga saya buat karangan ini pada 20.6.20150.
 

Bila saya menjalankan bisnes Toneexcel ini, komisyen bulan pertama saya adalah RM7.20. Saya anggap tu sesuatu yang luar biasa, kerana baru sebulan saya menjalankan bisnes ini, baru sebulan saya pakai simkad ToneExcel, sudah dapat sebanyak itu, sedangkan saya pakai talian Digi selama hampir 10 tahun, saplusen pun tak pernah dapat.

Apa kata saya pakai simkad toneexcel dan terus menjalankan bisnesnya selama 2 tahun, berapa saya buleh dapat, mungkin saya boleh dapat RM500 tiap2 bulan. 

Bagi saya sebulan tambahan RM500 setiap bulan sudah tentu boleh bantu serba sedikit perbelanjaan bulanan saya, boleh bantu tambah2 gaji utama saya sebagai ADK ini. Saya boleh jalankan bisnes ini guna teknik Hasil100fb. Bukan ganggu kerja utama saya.

Selama 2 tahun 11 bulan, saya menjalankan bisnes ToneExcel ini menggunakan teknik hasil 100fb, rupanya ia benar2 mengganggu bisnes utama saya. Sebabnya sekarang ini komisyen bulanan yang saya terima, hampir RM50,000 setiap bulan, dulu target RM500, tapi Tuhan nak bagi 100 kali ganda.



Jadi baru2 ini, saya buat keputusan untuk berhenti kerja sebagai ADK, maka jadilah saya menganggur bergaji General Manager yang hampir RM50,000 setiap bulan dari ToneExcel.

Dengan rezeki yang sedemikian, kehidupan saya dan keluarga bertambah baik, dari segi makan, tempat tinggal dan hubungan dengan ahli keluarga semakin erat. Saya pula dapat membantu kluarga jiran2 dan rakan2 lain untuk tambah pendapatan. kehidupan bertambah gembira dengan masa yang lebih berkualiti dengan keluarga.. alhmdllh

Syukur, dengan rezeki melalui ToneExcel ini, saya dapat beli tanah 10 ekar, sebuah kereta dan juga membina rumah diatas tanah tesebut.
Nasihat saya kepada rakan2 yang belum buat bisnes 


ToneExcel ini, daftar segera, kerana simkad ini mempunyai banyak kelebihan dan kelebihan utamanya adalah menambah pendapatan anda. anda boleh bekerja sambil menjana pendapatan menggunakan simkad ini. dengan cara dan teknik yang betul..

saya sangat yakin suatu masa nnt pendapatan yg anda perolehi daripada simkad ini lebih banyak daripada gaji bulanan anda... kerana saya telah melaluinya... tidak ada kerugian menggunakan simkad ini, kerana kita memang akan guna simkad lain... jadilah pengguna bijak, sambil guna hp sambil jana pendapatan. anda tidak perlu buat kerja lebih masa.. tidak perlu kerja sampingan yang memerlukan masa dan tenaga yang banyak.. guna dan promosikan simkad toneexcel.. 

pasti anda akan dibayar... rakan2 sekalian.. kami sekeluarga dahulunya hidup dalam serba kekurangan, alhmdllh... dengan izin ALLAH.. dengan rezki yang di berikannya melalui toneexcel ni.. dapat mengubah kami semua... kehidupan kami bertambah baik..
 
sekarang saya suda ada kebebasan masa, saya tidak bekerja,saya ada kuasa membeli, apa yang saya nak saya boleh beli Alhmdllh... ingat pesan saya rakan2.. 

saya sangat2 sarankan anda mendaftr bukan kerana anda tidak cukup duit.. saya sarankan anda mendaftar kerana anda juga adalah pengguna handphone... tidak mustahil suatu hari nanti anda perlukan handphone itu untuk tambah pendapatan anda... siapa tahu... 

jangan buang masa, daftar segera, lebih baik anda yang ajak rakan2 anda guna simkad toneexcel ini dahulu daripada mereka yang akan mengajak anda" semoga anda juga berjaya dan bahgia dunia dan akhirat.

Ikhlas dari,
Zuwan

Admin





 

0 comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com
Home
Copyright © 2015 niaga tunetalk All Rights Reserved.