Mengapa perlu anda sertai ToneExcel baca sekejap

Mengapa perlu anda sertai ToneExcel baca sekejap

Sudahkah anda meluangkan masa melihat website ini -->>

http://hasil100fb.com/ (klik)

Ramai orang mengetahui tentang bisnes ini, tetapi mereka masih tidak mahu menyertainya. Sebahagian daripada alasannya mereka adalah:

1. Saya dah lama guna talian XXX, dah masuk 10 tahun, susahlah nak tukar sana sini.
2. Saya guna pospaid, saya tak suka topup2 macam ni.
3. Saya sibuk, tak ada masa nak buat2 bisnes sampingan macam ni.
4. Harga simkad ni mahal la, sampai RM90.00, saya punya simkad ni dulu RM5 saje.
5. Kos panggilannya mahal la, saya punya jimat dan macam2 alasan lagi.

Kalau ini alasannya, memang sah saya yang bersalah kerana penerangan yang saya berikan masih belum jelas lagi. Program toneexcel tidak ada kena mengena dengan berapa lama kita sudah pakai handphone, tiada kena mengena dengan anda pakai pospaid atau prepaid, tidak ada kena mengena dengan anda ada masa atau tidak, tiada kena mengena dengan harga simkad mahal, tiada kena mengena dengan kadar panggilan mahal atau murah.

ToneExcel adalah satu bisnes sampingan yang boleh dimulakan dengan modal serendah RM90 dan berpotensi membolehkan kita mendapat keuntungan setiap bulan. Kalau bisnes ini diuruskan dengan baik, keuntungan yang bakal perolehi boleh menjadi pasif, seperti pencen tetap, seperti gaji yang anda terima sekarang ini, malahan gaji tersebut boleh meningkat setiap bulan.

Contohnya, saya merupakan kawan karib anda, dan anda mahu ajak saya join buka bisnes restoran ayam kampung, restoran tu anda nak bagi nama restoran ayam kampung pak hassan, anda yakin bisnes ini akan meletop dan banyak untungnya. Anda ajak anda join venture kerana saya sahabat sejati anda, kalau nak join sama2 anda jom, kalau tak nak join tak mengapa, anda akan ajak orang lain. Tiba2 saya jawab, "Tak boleh lah wan, saya tak boleh join awak kerana saya dah 10 tahun bekerja di KFC". Saya rasa anda pun tinggalkan saya sambil berkata, apa punya poyo lah jawapan kamu ni.

Contonya, katakanlah ada sebuah company telekomunikasi yang mempunyai kredibiliti yang tinggi dinegara kita, mengajak saya untuk join venture dengan mereka untuk suatu bisnes baru yang akan dilancarkan tak lama lagi, ini kerana saya merupakan rakan baik atau saudara kepada ahli lembaga pengarah mereka, bisnes baru mereka adalah simkad prepaid berjenama baru. Tiba2 saya pun kata, "Maafkan saya wahai sahabat ku ahlil lembaga pengarah, saya tak mahu join venture bisnes baru kamu tu, kerana saya tak pernah pakai prepaid, tetapi saya hanya pakai postpaid sahaja". Ahlil lembaga pengarah pun berkata pada saya "Wahai sahabat ku, disebabkan engkau sahabat akrab ku, walaupun aku telah mengeluarkan modal berjuta ringgit untuk membuat persediaan bisnes baru ku ini, engkau sebagai sahabat dan sebagai mencukupkan syarat, engkau keluarkanlah modal RM90 dan letakkan sedikit usaha untuk memajukan perniagaan baru kita ini, nanti akan kuberikan keuntungan yang banyak pada engkau." Saya pun menjerit, "Aku tak mau join venture dengan engkau, kan aku dah beritahu, aku tak pernah pakai prepaid, aku dah berpuluh tahun pakai postpaid syarikat ni. Lagi satu aku tak mau join bisnes engkau ni, pasal aku takut kaya, nanti aku jadi lupa diri." Saya rasa ahlul lembaga pengarah tadi pun akal tinggalkan saya sambil berkata, apa punya poyo lah jawapan kamu ni.

Untuk senario yang lain, saya akan sambung di blog akan datang.

Untuk anda, secara rasminya saya (zuwan) ingin mengajak anda bersama2 saya untuk join venture bisnes ToneExcel ini, supaya sebahagian keuntungannya dapat diberikan kepada anda, bergantung kepada usaha anda sendiri. Untuk join venture bisnes toneexcel ini, tak perlu call saya, tak perlu hubungi saya, sebab kita sedang belajar buat bisnes secara autopilot, bergerak sendiri. Untuk memulakan bisnes toneexcel ini, sila baca penerangan dan arahan yang ada didalam website ini -->>

http://hasil100fb.com/ (klik)

Selepas anda dah join nanti, anda juga akan dapat website seperti ini secara percuma.

Jika anda belum lagi menyertai program ini dan berminat untuk mendapatkan hasil sepenuhnya dari handphone anda, Sila >> klik sini untuk dapatkan simkad tunetalk dan daftar.

Terima Kasih.
Daripada:
Nama: zuwan
Email: mydatabest@gmail.com

JOM BACA TESTIMONI RAKAN KITA YANG DAH BERJAYA


Nama  saya WONG YEAK HUA.



Saya mula kerja pada tahun 2001 lepasan Spm dan kerja sampai tahun 2015 (sebab ada kontrak kerja) jadi dalam masa 14 tahun ni saya hanya sebuah machine diset oleh majikan saya tidur, kerja, tidur kerja, tidur, kerja NO  family day, NO  leave, apa saya dapat selama 14 tahun kerja saya dipecat 6-7 kali, saya dapat 0, apa apa pun tak dapat malah bank accout saya selama 14 tahun Rm 0.00 kadang Rm 10, kadang Rm 20, kadang 70 saya digolongan miskin. beli apa melalui bank mesti 100 % ditolak bank. Saya mungkin seperti anda, sentiasa cakap tak ada duit, duit tak cukup, gaji tak cukup mahu cari kerja lebih baik dan gaji tinggi tapi masih kerja di tempat sama, tapi selalu fikir begini kenapa? sebab takut hilang kerja takut tak ada gaji.


Kami sebagai pekerja ambil gaji, kami memang harap jangan ada apa apa hal berlaku, terutamanya keluarga sakit, duit dah tak cukup, mana ada duit beli insurance. Isteri saya lahir anak saya, dia dah bagitahu saya, dia sakit kepala, saya bawa dia pergi mana mana hospital kerajaan, swasta masa tu, semua cakap ok, migran saja .. mana tahu, akhir check ada tumor dalam kulit kepala isteri saya, kena bayar caj operation Rm 2000 ++, masa tu saya betul betul tak ada duit, macam mana? pinjam, siapa mahu pinjam? nasib baik ada mak mertua saya bantu.


malukan ? seorang lelaki dah kerja 14 tahun
mahu mak mertua bantu lagi? lepas tu, isteri saya balik kampungnya rehat disebabkan saya kerja, tak dpt jaga isteri saya semasa dia sakit, disebabkan saya kerja, saya tak dpt ambil cuti, tak dpt ikut dia balik ke kampung, disebabkan saya kerja, saya tak ada masa utk jaga anak, anak saya terpaksa ikut isteri menyebabkan isteri saya tak dpt rehat betul betul. Saya risau, saya setiap hari call dia, dia tak dpt jawap, kami bergaduh, masa tu nyaris kami bercerai. Saya ambil 2 kali cuti balik ke kampung isteri utk pujuk dia.

Boss saya marah, wong, kamu ni boss atau saya boss, kamu suka2 ambil cuti. Boss hanya pentingkan saya ada cari duit bg dia tak? Isteri saya macam mana, dia lansung tak ambil penduli. Kerja dan isteri mana 1 penting ...saya tetap balik kampung isteri, cari isteri, pujuk isteri, bersyukur dia ikut saya, balik akhirnya dia. Lihat lah, disebabkan kerja, saya nyaris hilang keluarga saya. Adakah anda ingin semua ni berlaku diatas anda tak? Dah tentu tak mahu kan.

saya beli sebuah kereta Proton 1st hand pada tahun 2004 demi kerja, setiap bulan, saya terpaksa bayar loan RM 420, saya terpaksa pandu kereta saya tu, pusing tak tahu berapa ratus pusingan dari Sarawak ke Sabah. Kereta saya rosak, tak mampu repair. Kereta saya kena langgar, orang lari, saya tak mampu repair berapa kali kena buang kerja, saya tak mampu bayar, 2-3 bulan tak bayar, hampir kena tarik bank. Banyak orang tanya Wong, kenapa kereta kamu rosak begini, tak mahu repair baik baik. Cakap memang senang, tak ada duit, segala memang susah. Antara perut dan kereta, mana 1 penting? Tak ditarik balik pun, saya dah pun patut bersyukur, nilah hasil saya kerja selama 14 tahun.

Pada tahun 2009, saya masih kerja kat Miri, bapa saya sakit, saya pandu 1 hari 1 malam, balik ke Kuching, suruh dia pergi semak, apa masalah tapi, 2 minggu puas saya pujuk, dia tak mahu, sebab bapa saya takut hilang kerja, takut tak ada duit, tak ada insurance. Apa bila saya berjaya pujuk, dia disahkan dijangkiti penyakit Kancer dan tunggu masa. Tapi masa tu, saya terpaksa balik kerja, sebab cuti saya dah tamat selepas 1 bulan, bapa saya meninggal dunia,

DISEBABKAN  KERJA, SAYA TAK NAMPAK BAPA SAYA KALI TERAKHIR  SAYA JUAL MASA, KELUARGA, TENAGA, KESIHATAN, SEGALA BAGI BOSS SAYA.
AKHIRNYA SAYA DAPAT NOTHING ......

Saya temu Tone excel pada tahun 2012 bulan December. Masa tu, saya seperti anda juga, tak ada duit, gaji tak cukup, apa saya fikir masa tu, RM90 takut kena tipu. Saya fikir, kalau saya untung sebulan RM 500 dpt bayar kereta saya, dah kira ok, dan juga saya fikir, kalau saya dpt bantu isteri saya sebagai suri rumah, dpt income setiap bulan tanpa keluar kerja .. bagus juga tu. Sebab isteri saya dari masa kecil badan, kesihatan tak berapa bagus, saya tak ingin, isteri saya kahwin dgn saya, susah, badan tak bagus, lagi terpaksa kerja lagi.
   
Saya hari ni bersyukur, saya tak lepaskan peluang Tone excel ni masa tahun 2012, saya cuba, saya ubah, saya buat dan Tone excel betul betul bantu saya dalam masa yg singkat. Apa saya dapat apa dari Tone excel dgn 1 tahun lebih:

1. Membantu saya keluar dari masalah kewangan  yg selama saya kerja kat luar 12 tahun dari 2001 hingga 2013

2. Saya dapat pakaj Umrah, disebabkan saya bukan agama Islam, saya dpt tukar wang sebanyak Rm 4000 pada tahun 2014, sebelum Hari Raya.
( Walaupun saya bukan Islam, saya sangat galakkan kawan agama Islam,kalau boleh, join Tone excel, kamu cuba fikir, berapa lama kamu kerja? 5 tahun, 10 tahun atau lebih? Ada tak kamu tabung duit ke Umrah? Saya tanya banyak kawan Islam, mereka cakap tak ada, tapi saya buat Tone excel 1 tahun saja, saya dapat)


 3. Saya gembira sebab kereta yg buruk saya, dengan Tone excel saya dapat kereta baru, walaupun bukan kereta mewah, 100% wang dari Tone excel. Bagi saya, isteri dan anak, saya rasa amat cukup.


saya dulu digolongan Miskin, saya terpaksa minta BRIM, tapi, tahun ni Brim bagi tahu saya, mohonan saya ditolak, sebab pendapatan lebih dari RM4000, dan saya pergi lapor Income tax saya tahun ni bulan April, saya kena caj Tax. Tone excel beri saya semua ni. Sekarang saya bukan kaya, tapi saya sekarang bersyukur sebab saya dapat keluar dari segala masalah kewangan saya.

Sekarang ni saya akan bagi saya sendiri 1 maklamat, iaitu saya mahu beli sebuah rumah dengan duit 100 % dari Tone excel, walaupun sekarang belum dapat, tapi saya yakin impian ni akan jadi kenyataan 1 hari  nanti.

Akhir sekali, sebab apa saya join Tone excel ni?
Duit hanya 10 % saja, 90 % adalah 1 JAMINAN BG SAYA DAN KELUARGA SAYA.

Anda tahu tak? Saya nampak 1 perkara mungkin anda tak pernah atau pernah, takut fikir.  APA JAMINAN ANDA DIBERI BAGI ISTERI DAN ANAK2 ANDA ??
Saya dulu kerja, gaji saya tak cukup ...hanya cukup bayar kereta, makan, banyak kali 1 hb dapat gaji 1 hb habis juga. Tapi masalahnya saya terfikir, isteri saya tak kerja, anak saya masih kecil, kalau 1 hari nanti, saya kena buang kerja, saya tak dapat cari kerja, saya sakit, 6 bulan tak dapat kerja ke, Siapa boleh bantu saya?
Sapa tanggung kehidupan kami sekeluarga?  kalau saya meninggal dunia  1 hari nanti, macam mana isteri dan anak saya? ada orang cakap, saya ada EPF, KWSP, tak apa, kamu tahu tak ? kajian di kaji, banyak pesara wang Kwsp dihabis selepas 3 tahun.

Semua kejadian ni pernah berlaku atas bapa saya, saya nampak semua ni, bapa saya meninggal dunia begitu saja, tak ada insurance, semua hutang kena mak dan kami sebagai anaknya tanggung, siapa susah ?  saya tak mahu perkara ni berlaku di atas isteri dan anak saya. Pemergian saya telah buat mereka sedih, tambah pula mahu bagi mereka tanggung hutang saya ? kalau tak meninggal, sakit, siapa tanggung kos rawatan ? siapa tanggung kos kehidupan ? ni semua saya fikir dari dulu,

INI SEBAB SAYA JOIN TONE EXCEL ...
SEBAB SAYA MAHU BAGI ISTERI DAN ANAK SAYA DAPAT 1 JAMINAN
PENDAPATAN TONE EXCEL BUKAN  SAJA SETIAP BULAN MALAH PASIF
SAYA TAK KERJA, SAYA SAKIT, PENDAPATAN DARI TONE EXCEL TETAP BANK IN
SAYA MENINGGAL DUNIA, PENDAPATAN DARI TONE EXCEL BOLEH DIWARIS, CUBA FIKIR ?

1 JAMINAN BGINI, KAMU MAHU GUNA BERAPA WANG UNTUK BELI ?
SAYA DAPAT SEMUA NI, DENGAN RM90.00 SAJA IAITU SEKEPING SIMKAD TONE EXCEL

Daripada WONG YEAK HUA.

Jika anda belum lagi menyertai program ini dan berminat untuk mendapatkan hasil sepenuhnya dari handphone anda, Sila >> klik sini untuk dapatkan simkad tunetalk dan daftar.

Ikhlas dari,
Zuwan

Admin


0 comments:

Post a Comment

My Ping in TotalPing.com
Home
Copyright © 2015 niaga tunetalk All Rights Reserved.